Administratii de bloc

Care este procedura de atestare administrator imobile ?


Obţinerea atestatului de administrator imobile este reglementată în baza Legii nr. 230/2007 şi a Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a Comisiei de Atestare a Administratorilor de Imobile, în care sunt cuprinse prevederi referitoare la susţinerea examenului de atestare.
-Examenul de atestare se organizează cu o fregvenţă lunară; ziua de examinare fiind Sâmbăta, pentru a putea participa şi persoanele care sunt încadrate în muncă. -Examenul are două probe : proba scrisă şi interviul; care se susţin în aceeaşi zi.
-Proba scrisă: - constă în completarea unui test grilă, care conţine un set de 20 întrebări, fiecare întrebare fiind notată cu 0,5
puncte.
-Timpul acordat pentru rezolvarea întrebărilor va fi de max. 1(una) oră; candidaţii care vor obţine la proba scrisă minim nota 7 (şapte), urmând a fi admişi la proba de interviu.
-Interviul: - este notat prin acordarea calificativului Admis/Respins. Pentru mai multe informaţii, candidaţii la obţinerea atestatului de administrator imobile se pot adresa Serviciului Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari, în timpul programului cu publicul, în zilele de Marţi şi Joi (în intervalul orar: 10.00-14.00) sau pot suna la numărul de telefon: 021.335.92.30, int.189/202